Građani od danas većinu zahtjeva za administracijom usluga, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka u poslovnice podružnica i ovisnih trgovačkih društava, mogu generirati elektronički, pristupajući putem sigurnog internetskog sučelja namijenjenog korisnicima.
Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost unosa, odnosno valjanost zahtjeva realizirat će se i potvrđivati kroz visoke sigurnosne protokole sustava e-Građani. Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta. Implementacijom sustava značajno će se pojednostaviti odnosi s korisnicima, ubrzati procesi administracije te smanjiti opterećenje šaltera.
Nakon što smo prije tri godine kroz ovaj Pozivni centar osigurali podršku Zagrepčankama i Zagrepčanima 24 sata dnevno, 365 dana u godini, omogućili smo i da sve administrativne poslove obave u Pokretnom uredu koji svaki dan dolazi u neku gradsku četvrt. Sada smo dodatno osigurali i da zbog promjena osobnih podataka ili bilo kojih drugih izmjena više ne moraju obilaziti nekoliko adresa, nego da većinu tih promjena izvrše putem mobitela ili računala. Modernizacijom poslovanja i integracijom usluga građanima štedimo vrijeme, smanjujemo redove na šalterima i ubrzavamo administrativne procese. Ovo je još jedan korak u kojem Zagreb demonstrira ravnopravnost i brigu o svim građanima bez obzira na njihovu dob ili navike, a brzina i kvaliteta rješavanja problema – naša je osnovna zadaća!“, rekao je gradonačelnik Milan Bandić.